اخبار داغ

مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی:

۸۱ گروه جهادی در بسیج دانشجویی استان مرکزی سازماندهی شد/نقش آفرینی ۲۰۰ جهادگر بسیجی در جهاد علمی

۸۱ گروه جهادی در بسیج دانشجویی استان مرکزی سازماندهی شد/نقش آفرینی  ۲۰۰ جهادگر بسیجی در جهاد علمی
پور اسماعیل گفت: بیش از ۸۱ گروه جهادی در بسیج دانشجویی استان مرکزی سازماندهی شده که علاوه بر فعالیت در عرصه های سازندگی، بهداشت و درمان، آموزشی، فرهنگی و اجتماعی در عرصه جهاد علمی و جهاد تبیین نیز نقش آفرین هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از دیارآفتاب؛ ابراهیم پوراسماعیل مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی عصر امروز در آیین بازدید حامد اقبالی معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج دانشجویی کشور از بخش های مختلف بسیج دانشجویی و نشست با مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه های استان مرکزی گفت: بسیج یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است که از ابتدای انقلاب تاکنون نقش مهمی در راستای پیشرفت و حرکت کشور به سمت اهداف داشته و بسیج در همه عرصه ها نقش آفرین بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی افزود: تشکیل بسیج دانشجویی و طلاب که به فرمان امام خمینی(ره) انجام شد نشان از اهمیت قشر دانشجویان و طلاب برای پیشبرد اهداف انقلاب بوده و امروز بسیج دانشجویی پیشگام در تحقق جهاد در عرصه های مختلف است.

,

مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی اظهار کرد: تحقق جهاد علمی و جهاد تبیین یکی از برنامه های مهم بسیج دانشجویی است و لذا امروز بسیج دانشجویی رویکرد علمی و تبیینی را در کنار مدیریت جهادی عملیاتی می کند.

,

وی بیان کرد: مدیریت جهادی مبتنی بر کار علمی رویکرد بسیج دانشجویی در گام دوم انقلاب است و در این راستا برنامه های بلند مدت و کوتاه مدت تدوین شده و امیدواریم با این هدف زمینه برای نقش آفرینی جوانان از طریق جهاد علمی برای حل مشکلات کشور فراهم شود.

,

پور اسماعیل ادامه داد: بیش از ۸۱ گروه جهادی در بسیج دانشجویی استان مرکزی سازماندهی شده که علاوه بر فعالیت در عرصه های سازندگی، بهداشت و درمان، آموزشی، فرهنگی و اجتماعی در عرصه جهاد علمی و جهاد تبیین نیز نقش آفرین هستند.

,

وی خاطر نشان کرد: یکی از اقدامات مهم بسیج دانشجویی در مناطق کم برخوردار ارائه خدمات آموزشی به بازماندگان از تحصیل است که ۱۰ گروه جهادی به استعداد ۲۰۰ جهادگر بسیجی در این راستا سازماندهی شدند و نقش آفرینی می کنند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه