اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع)کرج:

۷۰۰ نیروی جهادی در ۴ مرکز واکسیناسیون کرج به مردم خدمت می کنند/ افتتاح ۲ سوله ورزشی در خط چهار حصار و شهرک امام رضا (ع)

۷۰۰ نیروی جهادی در ۴ مرکز واکسیناسیون کرج به مردم خدمت می کنند/ افتتاح ۲ سوله ورزشی در خط چهار حصار و شهرک امام رضا (ع)
مجید زنجانی گفت: در راستای افزایش سرانه ورزشیِ مناطق کم برخوردار کرج ۲ سوله ورزشی در خط ۴ حصار و شهرک امام رضا (ع) افتتاح خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع)کرج با اشاره به اینکه همزمان با شیوع ویروس کرونا، سلامت مردم ماموریت اولویت دار بسیج شد، در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: ۷۰۰ نیروی جهادی در ۴ مرکز واکسیناسیون کرج به مردم ارائه خدمت کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
مجید زنجانی تجلیل از مدافعان سلامت در حوزه بسیج را از برنامه های این ناحیه دانست و افزود: در راستای افزایش سرانه ورزشی کرج ۲ سوله در خط ۴ حصار و شهرک امام رضا (ع) افتتاح خواهد شد، همچنین آئین کلنگ زنی یک سوله در شهرک حسن آباد کرج به مناسبت هفته بسیج انجام می شود.
,
 
,
وی اظهار داشت: یادواره شهدا و آبروی محله در سطح پایگاه ها و مساجد برگزار می شود، در راستای سلامت شهروندان طرح ابتکاری واکسیناسیون سیار راه اندازی شده و کسانی که مشکلات حرکتی دارند می توانند اعلام نیاز کنند تا تیم های پزشکی تزریق واکسن را در منزل انجام دهند.
,
 
,
فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع)کرج در خاتمه کمک مومنانه را از دیگر برنامه های بسیج دانست و تصریح کرد: این مهم از آغاز شیوع ویروس کرونا و فرمان مقام معظم رهبری تا کنون ادامه دارد و در هفته بسیج به اوج خود می رسد تا محرومین و نیازمندان از مایحتاج اساسی برخوردار شوند.
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه