اخبار داغ

جانشین دبیر جامعه ایمانی مشعر:

سیاستگذاران عرصه فرهنگ، هیئت‌ها را مانند نهادهای اجتماعی ببینند/ منبر و هیات، رسانه منحصر به فرد شیعه است

سیاستگذاران عرصه فرهنگ، هیئت‌ها را مانند نهادهای اجتماعی ببینند/ منبر و هیات، رسانه منحصر به فرد شیعه است
رحیم آبفروش گفت: همه سیاستگذاران عرصه فرهنگ، هیئت ها را به مثابه نهادهای اجتماعی در همه عرصه ها ببینند که تنها برگزار کننده مراسم عزاداری نیستند، بلکه همواره در سیل زلزله کرونا در صحنه بودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ صبح امروز چهاردهمین همایش مدیران هیئت‌های محوری و برگزیده کشور در محل دانشگاه فرهنگیان کرمان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

رحیم آبفروش با بیان اینکه در همه سیزده همایش قبل نیت کردیم و به دنبال بهانه و واسطه بودیم تا حاج قاسم را دعوت کنیم، گفت: طیف متنوع و بیش از ۲۰۰ شخصیت مختلف را در این زمینه دعوت کردیم و بسیار دوست داشتیم در این همایش‌ها حاج قاسم باشند.

جانشین دبیر جامعه ایمانی مشعر با اشاره به اینکه این بار در شهر حاج قاسم همایش را برگزار می‌کنیم، ادامه داد: انتخاب کرمان اتفاقی مبارک بود و بهترین بهانه اش حاج قاسم و تلاقی سالگرد شهادت ایشان با ایام فاطمیه بود.

وی افزود: کاش مسئولان فرهنگی کشور این صحنه را به درستی ببینند که همه با عشق، انگیزه و احساس تکلیف حضور داشتند و چهاردهمین همایش را بدون هزینه های آنچنانی مرسوم در همایش‌ها برگزار کردند.

آبفروش تصریح کرد: همه سیاستگذاران عرصه فرهنگ، هیئت ها را به مثابه نهادهای اجتماعی در همه عرصه ها ببینند که تنها برگزار کننده مراسم عزاداری نیستند، بلکه همواره در سیل زلزله کرونا در صحنه بودند.

جانشین دبیر جامعه ایمانی مشعر اظهار کرد: حاج قاسم مرد میدان می شود و مردم هم مرد میدان می شوند؛ وقتی حاج قاسم ها به میدان می‌آیند مردم هم نقش شان را به درستی ایفا می کنند حاج قاسم ها علمداران گردان لشکرهای مردم هستند تا مردم پای پرچم ولایت بایستند.

وی با بیان اینکه در میانه جنگ، تبیین مسائل توسط افراد آگاه چراغ راه مردم است، خاطر نشان کرد: منبر و هیات رسانه منحصر به فرد شیعه است و خیلی ها می خواهند این شور و هیجان را کم کنند.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه