اخبار داغ

نشانه‌گذاری عجیب درختان بلوط در "گنجه‌ای" بویراحمد+تصاویر

نشانه‌گذاری عجیب درختان بلوط در "گنجه‌ای" بویراحمد+تصاویر
نشانه‌هایی بر روی برخی درختان در منطقه "گنجه‌ای" شهرستان بویراحمد ایجاد شده که به نظر می‌رسد توسط سودجویان و برای قطع‌کردن آن درختان ایجاد شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس یکی از عوامل آلودگی و تخریب محیط زیست، قطع بی رویه درختان و تخریب جنگل ها و مرتع هاست که نتیجه آن در بیشتر نقاط دنیا به صورت نابودی ذخایر توارثی زمین، اعم از درختان و گیاهان یا جانوران و در پی آن، فوران خشم طبیعت به شکل سیل های ویرانگر، حمله شن های روان و توسعه بیابان ها، خشک سالی های وحشتناک، شیوع انواع آفت ها همچون سنّ و ملخ و موش، بیماری های مضرّ، سرمایه های انسانی جامعه را تهدید می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

تخریب ویرانگر جنگل ها و مرتع ها سبب کاهش تولید چوب جنگل (به عنوان ماده خام مورد نیاز صنایع مختلفی از جمله کاغذ سازی و چوبی) و تولیدات دامی مرتع ها (همچون گوشت و دیگر فرآورده های دامی) و دیگر محصولات فرعی گیاهان (مانند داروهای گیاهی و صنعتی) می شود. این آسیب ها، بخش کوچکی از زیان های بسیار هنگفت و جبران ناپذیری است که به سبب کاهش میزان نفوذ آب در خاک، شسته شدن خاک های مستعد، پر شدن دریاچه سدها از رسوب و ویرانی های ناشی از تخریب اماکن و تأسیسات موجود در مسیر سیل، پدیدار می شود.

,

همانطور که در تصاویز زیر مشاهده می کنید نشانه هایی بر روی برخی درختان در منطقه گنجه ای شهرستان بویراحمد ایجاد شده است که به نظر می رسد توسط سودجویان و برای قطع کردن آن درختان ایجاد شده است همانطور که تعدادی از آن ها را قطع کرده اند.

,

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

, تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:, تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه