اخبار داغ

سازمان هواشناسی اعلام کرد؛

پیش‌بینی آخر هفته بارانی، برای نوار شمالی/ افزایش آلاینده ها در شهرهای صنعتی

پیش‌بینی آخر هفته بارانی، برای نوار شمالی/ افزایش آلاینده ها در شهرهای صنعتی
سازمان هواشناسی کشور با هشدار نسبت به احتمال آب‌گرفتگی و کولاک برف در ۶ استان از افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت خبر داد و برای خلیج فارس موج در منطقه فراساحل را پیش‌بینی کرد.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سازمان هواشناسی در تشریح آخرین وضعیت آب و هوای کشور اعلام کرد: در ۲۴ ساعت آینده در خراسان رضوی بارش پراکنده و در برخی مناطق هرمزگان و ارتفاعات جنوب کرمان رگبار، وزش باد شدید موقتی و رعدوبرق پیش‌بینی شده و در سایر مناطق کشور جو پایدار و آرامی استقرار خواهد داشت . طی این مدت غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزایش می‌یابد.

فردا یکشنبه در استان‌های کردستان،‌کرمانشاه و جنوب آذربایجان غربی ابرناکی و احتمال بارش پیش‌بینی می‌شود. روز دوشنبه در استان‌های کردستان، کرمانشاه، لرستان، همدان، مرکزی، شمال استان‌های ایلام و چهارمحال و بختیاری،‌ دامنه‌های جنوبی البرز  در استا‌ن‌های زنجان، قزوین، البرز و تهران،‌برخی مناطق استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، گیلان و شرق مازندران گاهی بارش باران موقتی و وزش باد پیش‌بینی شده است. در ارتفاعات این مناطق بارش‌ها به شکل برف خواهد بود.

بر اساس این اعلام روزهای سه شنبه و چهارشنبه در نوار شرقی کشور وزش باد پیش‌بینی شده و در  سایر مناطق جو آرام و پایدار است.

روز پنجشنبه به‌تدریج سامانه بارشی از شمال غرب وارد کشور شده و باعث بارش در این مناطق و نوار شمالی کشور خواهد شد.

امروز خلیج‌فارس مواج است و پیشنهاد می‌شود کشتی‌های تفریحی کوچک و ماهیگیران با توجه به بزرگی موج‌ها در منطقه فراساحل احتیاط را مد نظر داشته باشند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه