اخبار داغ

ترافیک فوق سنگین در ورودی‌های شرقی پایتخت

ترافیک فوق سنگین در ورودی‌های شرقی پایتخت
فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با اشاره به ترافیک سنگین در محور هراز، گفت: هم اکنون تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور قدیم جاجرود و آزادراه تهران_پردیس سنگین و با پس زدگی بار ترافیکی مواجه هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایرج کهریزی فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای شرق استان تهران اظهار کرد: تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز پرحجم و سنگین در جریان است و خودروها به مرور در حال عبور از این محور مواصلاتی کشور هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: عبور و مرور وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه عادی و روان در جریان است، اما به دلیل بازگشت خودروها از شمال کشور در شهرهای عبوری این محور ترافیک سنگین و با پس زدگی همراه است.
,
 
,
وی افزود: عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از دو مسیر رفت و برگشت محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم روان و عادی گزارش شده خودروها به سهولت در حال عبور از این محورها هستند.
,
 
,
فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران، رخ نداده، تاکید کرد: به دلیل ورود حجم بالایی از خودروها به سمت تهران بار ترافیکی بسیار سنگین را در محور قدیم جاجرود و آزادراه تهران_پردیس شاهدیم اما خودروها به مرور درحال عبور از این محورها هستند.
,
 
,
کهریزی بیان کرد: هموطنانی که قصد عبور از محورهای کوهستانی هراز و فیروزکوه را دارند با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ سفری کم خطر را سپری کنند.
,
 
,
وی ابراز کرد: رانندگان وسایل نقلیه با به همراه داشتن تجهیزات کامل زمستانه مانند زنجیر چرخ، باک پر از بنزین، به همراه داشتن پوشاک و غذای کافی و همچنین اطمینان از سالم بودن سیستم های فنی و گرمایشی خودرو وارد محورهای کوهستانی شده تا در صورت بروز مشکل با کمترین خطر از مسیر عبور کنند.
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه