اخبار داغ

سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی استان مطرح کرد؛

۳۶ کشته و مصدوم در ۶ نقطه کهگیلویه‌وبویراحمد+تصاویر

۳۶ کشته و مصدوم در ۶ نقطه کهگیلویه‌وبویراحمد+تصاویر
محمدامین نکویی‌نژاد از کشته و مصدوم شدن ۳۶ نفر در محورهای مواصلاتی استان در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد امین نکویی‌نژاد در گفتگو با صبح زاگرس با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته اورژانس استان بالغ بر 155 ماموریت اعزام آمبولانس داشته است گفت: از این تعداد 113 مورد در بویراحمد،28 اعزام در کهگیلویه و 14 ماموریت توسط پرسنل به نقاط مختلف شهرستان گچساران اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی ابراز داشت: در 24 ساعت گذشته محورهای مواصلاتی شهرستان های بویراحمد و دنا قربانگاه 6 فوتی بر اثر تصادفات جاده ای بوده است .

,

سخنگوی اورژانس 115 استان با اشاره به اینکه 20 مورد تصادف در بویراحمد و دنا ، مورد در کهگیلویه و 1 مورد تصادف در گچساران 30 مصدوم برجای گذاشت گفت: 6 کشته و 30 مصدوم مهمترین اعزام های اورژانس هوایی و زمینی در 24 ساعت گذشته بوده است .

, 20, , 1, 30, 6, 30 ,

وی در تشریح جزئیات این حوادث گفت: در ابتدای تونل ارتباطی لوداب، محور پاتاوه به دهدشت تصادف پژو و وانت سایپا 2 فوتی و 4 مصدوم برجای گذاشت که این حادثه در ساعت 11 پیش از ظهر روز گذشته باعث شد تا آمبولانس های زمینی و بالگرد اورژانس به محل اعزام شوند.

,

نکویی نژاد با اشاره به تصادف منجر به فوت یک خانم 42 ساله بر اثر واژگونی خودرو تصریح کرد: در ساعت یازده و 12 دقیقه روز گذشته در محدوده تنگ کناره ، واژگونی خودرو 3 مصدوم و یک فوتی بر جای گذاشت که مصدومان به بیمارستان منتقل شدند.

,

سخنگوی اورژانس 115 استان در ادامه افزود: تصادف رخ به رخ سمند و پژو پارس بین تونل 5 و 6 محور یاسوج به اصفهان 2 فوتی و 3 مصدوم در ساعت 7 صبح امروز بر جای گذاشت.

,

وی در پایان اظهار داشت: این آمار ها در حوزه پیش بیمارستانی بوده و بدون شک این حوادث می تواند باعث از دست دادن منابع انسانی جوان و کارآمد در استان و کشور شود و تبعات اجتماعی و روانی متعددی را بر جای می گذارد.

,

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

, تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه