اخبار داغ

نماینده مجلس در همایش یاران حاج قاسم:

ریشه سپاه با خون شهدایی همچون حاج قاسم سلیمانی آبیاری شده است

ریشه سپاه با خون شهدایی همچون حاج قاسم سلیمانی آبیاری شده است
محمداسماعیل کوثری با بیان اینکه ریشه سپاه با خون شهدا آبیاری شده است، گفت: ما مسیر آنان را ادامه خواهیم داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تهران پرس؛ محمداسماعیل کوثری، نماینده مجلس شورای اسلامی  در همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت، یاران حاج قاسم که در حسینیه حضرت فاطمه الزهرا(س) برگزار شد، ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه الزهرا(س) و شهید سردار سلیمانی  اظهار کرد: پنج گردان از گردان های ۹ گانه ابتدای تشکیل سپاه پاسداران، در پادگان ولیعصر(عج) بود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: این پنج گردان تا پیش از جنگ تحمیلی در مقابله با گروه ها و افراد ضد انقلاب در کردستان و هر نقطه ای که برای انقلاب اسلامی ناامنی بود، حاضر می شدند و از این انقلاب حفاظت می کردند.

وی در این همایش که با حضور فرماندهان و مسئولین جنگ دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: عمر رزمندگان پادگان ولیعصر(عج) حدود سه سال بود، افراد حاضر در این پادگان  می دانستند که به مقام شهادت و یا جانبازی نائل خواهند شد، این افراد نه برای مقام بلکه برای انجام تکلیف الهی در این پادگان حاضر می شدند.

کوثری خاطرنشان کرد: ما همانند شهدای بزرگوار انقلاب اسلامی این راه را ادامه خواهیم داد، چهار گردان دیگر نیز در پادگان امام حسین (ع) بودند در دفاع از جنگ تحمیلی بر خواستند. یک وجب از خاک ایران در هشت سال دفاع مقدس جدا نشد و این جز لطف و عنایت خداوند نیست و نبوده و این موضوع باعث موفقیت ما شده است.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: ریشه سپاه با خون شهدایی همچون حاج قاسم سلیمانی آبیاری شده است، افتخار ما این است که سرباز مقام معظم رهبری هستیم و امیدواریم صاحب اصلی این انقلاب، امام زمان (عج) ظهور کنند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران پرس,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه