اخبار داغ

مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

امکان ثبت نام متقاضیان خود مالک زمین در سامانه نهضت ملی مسکن همچنان فراهم است

امکان ثبت نام متقاضیان خود مالک زمین در سامانه نهضت ملی مسکن همچنان فراهم است
عطاءالله اکبری گفت: همچنان امکان دسترسی متقاضیان واجد شرایط دارای زمین (خود مالک) استان برای برخورداری از تسهیلات قانون نهضت ملی مسکن فراهم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عطاءاله اکبری، مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: متقاضیان در همه شهرهای سیستان و بلوچستان که دارای زمین بوده و برای آن پروانه ساختمان اخذ کرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به سامانه و ثبت نام، از تسهیلات تعیین شده در طرح نهضت ملی مسکن شهر زاهدان ۳۵۰ میلیون تومان و در سایر شهرهای استان ۳۰۰ میلیون تومان برخوردار شوند.

وی ادامه داد: متقاضیان مشمول می‌توانند برای ثبت نام در نهضت ملی مسکن در سایت ورود و با عنوان گزینه تسهیلات ساخت بافت فرسوده و گزینه تسهیلات ساخت خارج از بافت فرسوده که تعریف شده اقدام و از این  تسهیلات بهره‌مند شوند.

این مقام مسئول اظهار کرد: مالکان این اراضی می‌توانند به ازای هر واحد به طور مجزا تسهیلات دریافت و در مرحله فروش اقساطی افراد مورد نظر را برای دریافت کارت اقساط و انجام قسط‌بندی به بانک عامل معرفی کنند.

اکبری با اشاره به مدارک مورد نیاز برای بهره‌مندی از این طرح گفت: سند مالکیت و پروانه ساختمان تنها مدارک مورد نیاز برای استفاده از این تسهیلات است.

وی تاکید کرد: افرادی که برای فروش اقساطی به بانک معرفی می‌شوند نیازی به دارا بودن شرایط ماده یک آیین‌نامه قانون ساماندهی تولید و عرضه مسکن ندارند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه