اخبار داغ

رئیس پلیس فتای کهگیلویه مطرح کرد؛

طرح و پویش «کودکان سایبری» در کهگیلویه آغاز شد

طرح و پویش «کودکان سایبری» در کهگیلویه آغاز شد
رئیس پلیس فتای کهگیلویه گفت: به منظور ارتقاء سطح دانش والدین، فرزندان و معلمان در مورد مخاطرات فضای مجازی و در جهت پیشگیری از جرائم بستر فضای اینترنت طرح و پویش «کودکان سایبری» در کهگیلویه اغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس محمد رضایی، رئیس پلیس فتا شهرستان کهگیلویه پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از آغاز پویش مردمی کودکان سایبری با همکای پلیس فتا  همزمان با سراسر کشور خبر داد و گفت: ارتقای سواد رسانه‌ای و دیجیتال از نیازمندی‌های اساسی جامعه امروزی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی با اشاره به اینکه طرح و پویش کودکان سایبری از ۲۵تا۳۰ دیماه اجرا می شود، افزود: این پویش هر روز با یک موضوع ویژه و خاصی مخصوص کودکان نامگذاری و به آن پرداخته می شود.

,

رضایی با بیان اینکه این پویش  به منظور افزایش فرصت‌ها و کاهش خطرات آنلاین برای کودکان و خانواده‌ها راه اندازی شده، تصریح کرد: باید توجه داشت که توسعه اینترنت در جهان سن استفاده از فضای مجازی را بسیار پایین آورده است به طوری که در حال حاظر اغلب کاربران اینترنت را کودکان و دانش آموزان تشکیل می دهد لذا توسعه سواد دیجیتال برای کودکان از همان سنین پایین امری بسیار ضروری است و به آنها کمک میکند تا به دنبال محتوای مناسب در فضای مجازی باشند.

,

وی خاطرنشان کرد: استفاده از فضای مجازی باید متناسب با رشد سنی و عقلی کودکان باشد. و باید به صورت گام به گام مهارت ها را به کودکان برای ورود به این فضا آموزش داد تا والدین نگرانی از حضور فرزندان خود در فضای مجازی را نداشته باشند.

,

رئیس پلیس فتا شهرستان کهگیلویه بیان داشت: کودکان درگیر اعتیاد به فضای مجازی و تلفن هوشمند شدند و ارتباطاتشان با افراد و وسایل واقعی از بین رفته است پس زمانی می توانیم فرزندانمان را از فضای مجازی دور نگه داریم که در دنیای واقعی ارتباط نزدیکی با آنها برقرار کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه