اخبار داغ

فرمانده ناحیه سپاه میناب در گفت و گو با هرمز؛

منازل سیل زدگان شهرستان میناب پاکسازی می شود

منازل سیل زدگان شهرستان میناب پاکسازی می شود
سرهنگ درویشی گفت: منازل سیل زدگان شهرستان میناب، توسط گروه های جهادی و نیروهای بسیجی نظافت و پاکسازی می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ حسین درویشی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان میناب در گفتگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: با توجه به بارندگی های شدید اخیر و بازسازی سیلاب در منطقه و آسیب دیدن منازل مردم مجبور به تخلیه سه روستا در مسیر سیلاب و اسکان اضطراری مردم شدیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی در ادامه با اشاره به اقدامات لازم در خصوص رسیدگی به امورات معیشتی مردم آسیب دیده از سیل در کمپ های اسکان و حتی آنانی که در روستاها بودند، افزود: گروه های جهادی طی این چند روز، به طبخ و توزیع غذای گرم بین سیل زدگان اقدام کرده اند.

,

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان میناب ادامه داد: از امروز نیز با آغاز بارندگی و وجود سیلاب و همچنین آب در کوچ ها، امکان تخلیه آب و گل و لای از منازل، وجود نداشت که به تدریج از امروز بعد از ظهر، گروه های جهادی برای تخلیه منازل و شستشوی فرش و موکت مردم اقدام می کنند و تا هر زمان که نیاز باشد پای کار هستند.

,

درویشی گفت: سپاه و گروه های جهادی در کنار مردم هستیم تا بتوانیم ذره ای از آلام مردم آسیب دیده را کم کنیم.

,

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همه مسوولان به ویژه فرماندار جهادی شهرستان میناب ابراز داشت: وی با حضور شبانه روزی خود در کنار مردم آسیب دیده از سیل میناب، به ما دلگرمی داد که بتوانیم به سیل زدگان خدمات رسانی کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه