اخبار داغ

رئیس شورای سیاست گذاری جشنواره:

۱۹۳ اثر به دبیرخانه دومین جشنواره مقدس نما با شعار "بهائیت محفل خیانت" ارسال شد

۱۹۳ اثر به دبیرخانه دومین جشنواره مقدس نما با شعار "بهائیت محفل خیانت" ارسال شد
حجت الاسلام امیرحسین نواب گفت: دومین جشنواره «مقدس نما» از ابتدای مهر ماه در دو رشته پوستر و کاریکاتور فراخوان داد و ۱۹۳ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک اختتامیه دومین جشنواره ملی پوستر و کاریکاتور مقدس نما با موضوع "بهائیت محفل خیانت" امروز (۳۰ دی ماه) در سالن میلاد کرج برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,  , اختتامیه دومین جشنواره ملی پوستر و کاریکاتور مقدس نما با موضوع "بهائیت محفل خیانت" امروز (۳۰ دی ماه) در سالن میلاد کرج برگزار شد.,
رئیس شورای سیاست گذاری جشنواره مذکور در این آئین گفت: نقد فرقه های ضاله با زیان هنر، یکی از مهم ترین اتفاقات سال های اخیر است. 
,
 
,
حجت الاسلام امیرحسین نواب ادامه داد: از بدو وجود انحرافات، بزرگان زیادی برای از بین بردن این تفکرات تلاش کردند.
,
 
,
وی افزود: کتاب و مقاله در خصوص فرقه های ضاله امروز با دائقه مخاطب سازگار نیست، هرچند که در جایگاه خود نقش بسیار موثری دارند اما هر موضوعی که صرفا در قالب هنر بگنجد، ماندگار است.
,
 
,
این مسئول تصریح کرد: بیشتر افرادی که در دام تفکرات ضاله می افتند، اهل کتاب و مقاله نیستند.
,
 
,
حجت الاسلام نواب گفت: دشمن همیشه به سراغ افرادی می رود که دانش کافی ندارند بنابراین برای برگزاری جشنواره از زبان هنر استفاده کردیم.
,
 
,
وی ادامه داد: سنگین ترین مسائل و موضوعات را می توان با زبان هنر بیان کرد.
,
 
,
رئیس سیاست گذاری جشنوره بیان کرد: اولین دوره جشنواره در سال ۹۹ در سه حوزه پوستر، کاریکاتور، موشن گرافیک برگزار شد و استقبال از آن موجب خشم استکبار شد.
,
 
,
حجت الاسلام نواب افزود: سال ۱۴۰۰ دوره خاصی برای بهائیت است زیرا صدمین سالگرد فوت عبدالبهاء بوده و اسرائیل در منطقه فلسطین اشغالی، برنامه هایی را برای تبلیغ این فرقه انجام می دهد. 
,
 
,
وی ادامه داد: در این دوره حساس نیازمند افزایش بصیرت و بینش مردم هستیم و باید جلوی ترویج فرقه های ضاله گرفته شود.
,
 
,
این مسئول تاکید کرد: دومین جشنواره «مقدس نما» از ابتدای مهر ماه در دو رشته پوستر و کاریکاتور فراخوان داد و ۱۹۳ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.
,
 
,
حجت الاسلام نواب گفت: کارگاه جشنواره با حضور هنرمندان سراسر کشور و با تدریس اساتید برتر ملی در شیراز برگزار شد و در این کارگاه هنرمندان توانستند با نظر اساتید به ایده های جذاب برسند.
,
 
,
وی افزود: برگزاری جشنواره برای دومین بار در کشور صدای حامیان فرقه بهائیت را در سراسر کشور و دنیا بلند کرد، این مهم تأثیرگذاری جشنواره را نشان می دهد. 
,
 
,
این مسئول در خاتمه خاطرنشان کرد: امیدواریم جشنواره مذکور به روشنگری کمک کرده و زمینه استمرار و تأثیرگذاری آن را فراهم کند. 
,
 
,
انتهای پیام/ 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه