اخبار داغ

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی:

سفر رئیس جمهور به روسیه تمام تلاش های صهیونیست ها را نقش بر آب کرد

سفر رئیس جمهور به روسیه تمام تلاش های صهیونیست ها را نقش بر آب کرد
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: اخیراً سفر رئیس جمهور به روسیه را داشتیم که تمام تلاش های صهیونیست ها و اسرائیل را نقش بر آب کرد چراکه آنها اصلاً راضی به این سفر نبودند و قرار داد همکاری ۲۰ ساله‌ای که به خصوص در رابطه با عرصه‌های اقتصادی بود جزو دستور کارهای این سفر قرار داشت و قوت گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی در گفت و گو با خبرنگار  صاحب نیوز؛ با اشاره به سفر راهبردی رئیس جمهور به روسیه و تبیین منافع دو کشور اظهار کرد: همانطور که مستحضر هستید یکی از گلایه هایی که همیشه ما در دولت گذشته داشتیم ضعف دیپلماسی مخصوصاً در عرصه ارتباطات با همسایگان و کسانی که از نظر منافع ارتباطات بهتری می‌توانستیم داشته باشیم از جمله کشورهایی مانند روسیه، کشور های تازه استقلال یافته، عراق و … بود که می‌شد با ارتباط با آن‌ها تحریم های ظالمانه را دور زد و آن ها را بی اثر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: خوشبختانه دولت جدید از زمان شروع به کار  محور کار خودش را باز کردن روزنه های ارتباط و گسترش روابط قرار داد و از اوایل فعالیت مسئله حضور در پیمان شانگ‌های را داشتیم که خودش عرصه  و یک افق جدیدی را پیش روی ما باز کرد و پس از آن سفر وزیر امور خارجه را به چین داشتیم که آن قرارداد ۲۵ ساله که میتواند افق  جدیدی را در شکسته شدن تحریم ها و از بین رفتن آقایی دلار پیش روی ما باز کند، انجام شد.

,

وی بیان کرد: اخیراً سفر رئیس جمهور به روسیه را داشتیم که تمام تلاش های صهیونیست ها و اسرائیل را نقش بر آب کرد چراکه آنها اصلاً راضی به این سفر نبودند و قرار داد همکاری ۲۰ ساله‌ای که به خصوص در رابطه با عرصه‌های اقتصادی  بود جزو دستور کارهای این سفر قرار داشت و قوت گرفت.

,

حجت الاسلام  نقدعلی متذکر شد: یکی از مسائلی که همیشه از دولت انتظار داشتیم موضوع قوت در دیپلماسی اقتصادی بود، که در این سفر رقم خورد و در عرصه‌های سیاسی‌، نظامی  ما توانستیم  با روسیه همکاری های مختلفی داشته باشیم.

,

وی بیان کرد: با همکاری با روسیه توانستیم بسیاری از نقشه‌های استکبار را  در منطقه نقش بر آب کنیم، یقینا این سفر هم می‌تواند در عرصه‌های اقتصادی و  شکستن تحریم ها نقش موثری داشته باشد و رونق اقتصادی را برای کشورما به ارمغان بیاورد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه