اخبار داغ

عضو شورای شهر تهران:

مترو پیشانی تخصیص اعتبار در حوزه حمل و نقل عمومی است/ حفظ وضعیت و ارتقاء کمی و کیفی؛ مهمترین اولویت‌ها

مترو پیشانی تخصیص اعتبار در حوزه حمل و نقل عمومی است/ حفظ وضعیت و ارتقاء کمی و کیفی؛ مهمترین اولویت‌ها
بندی شربیانی گفت: امسال بیشترین اعتبارات شهرداری به حوزه حمل و نقل عمومی اختصاص یافته و مترو در پیشانی صرف منابع اعتباری قرار دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جعفر بندی شربیانی در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز در پاسخ به برخی انتقادات مبنی برخی نواقص در خدمات‌رسانی خطوط مترو تهران اظهار کرد: مردم همواره صاحبان حق بوده و لیاقت دریافت بهترین خدمات را دارند، البته خدماتی که امروز ارائه می‌شود را در شأن مردم نمی‌دانیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز ,
 
,
وی با تأکید بر اینکه حل مشکلات ریشه‌ای حمل و نقل عمومی در تهران به ویژه در حوزه مترو مستلزم پرداخت وظایف دولت در اداره پایتخت است، گفت: معتقدیم دولت باید سهم خود را در این باره ادا کرده و به تقویت حمل و نقل عمومی کمک کند.
,
 
,
عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: با توجه به کاستی‌های موجود در این زمینه، بیشترین اعتبار از سهم اعتبارات شهرداری در سال ۱۴۰۱ به حوزه حمل و نقل عمومی عمدتاً برای مترو اختصاص یافته تا بخشی از عقب‌ماندگی‌ها جبران شود.
,
 
,
شربیانی حفظ وضعیت موجود در ناوگان حمل و نقل را از اولویت‌های مهم برشمرد و افزود: توجه به دغدغه‌های موجود و حرکت در مسیر تقویت این ناوگان از هدفگذاری‌های شورای ششم است.
,
 
,
وی تأکید کرد: در حوزه مرتبط با خدمات مترو هدفگذاری در زمینه توسعه نسبت به سال‌های گذشته کمتر بوده و بیشترین تمرکز روی اورهال، تامین قطعات، بروزرسانی و افزایش واگن‌های فعال در خطوط مترو است.
,
 
,
عضو شورای شهر تهران ابراز امیدواری کرد در سال جاری تحول اساسی در حوزه خدماتی مترو اعم از ارتقاء کمیت و کیفیت رخ داده و رضایت نسبی مردم تأمین شود.
,
 
,
شربیانی تصریح کرد: کاستی‌های بسیاری در حوزه حمل و قنل عمومی در کلانشهر تهران و دیگر شهرستان‌های استان تهران وجود دارد که حذف آن‌ها، حرکت در مسیر توسعه و تقویت ناوگان مستلزم صرف منابع بودجه‌ای کلان در بازه زمانی چند ساله است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه