اخبار داغ

معاون حقوقی و قضایی سازمان قضایی نیروهای مسلح:

اقتدار نیروهای مسلح حتی در مذاکرات «برد-برد» تاثیرگذار است/ احیای حقوق عامه منجر به اعتماد عمومی می‌شود

اقتدار نیروهای مسلح حتی در مذاکرات «برد-برد» تاثیرگذار است/ احیای حقوق عامه منجر به اعتماد عمومی می‌شود
یزدانیان گفت: اقتدار یکی از موضوعات راهبردی در امنیت ملی و حاکمیت است و این مولفه حتی در مسائل دیپلماسی و مذاکرات برد-برد تاثیر دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما؛ محمدرضا یزدانیان صبح امروز در آیین تودیع و معارفه دادستان نظامی استان گلستان اظهار کرد: شاهد نقش بی بدیل نیروهای مسلح در امنیت پایدار در کشور هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

معاون حقوقی و قضایی سازمان قضایی نیروهای مسلح ادامه داد: قدرتمندی یکی از موضوعات راهبردی در  امنیت ملی و حاکمیت است و این اقتدار حتی در مسائل دیپلماسی و مذاکرات برد برد تاثیر دارد.

,

یزدانیان بیان کرد: در بین مولفه های تشکیل دهنده اقتدار با تاکید فرماندهی کل قواه نیروی مجرب، متخصص و پاکدست مهمترین مولفه اقتدار نیروهای مسلح است.

,

وی افزود: برخورد با جرائم کمک به اقتدار و صیانت از نیروهای مسلح است و این دو هیچ زاویه ای با یکدیگر ندارند.

,

این مقام مسئول بیان کرد: پرونده هایی که در دستگاه قضایی تشکیل می شود مبتنی بر مدارک علمی و محکمه پسند باشد و در بحث احیای حقوق عامه نیز باید تلاش شود و عدم رعایت حقوق عامه باعث بدبینی مردم به نیروهای مسلح می شود.

,

این مقام مسئول به رعایت قوانین و جلوگیری از هنجار شکنی در برابر نیروهای مسلح تاکید کرد.

,

یزدانیان به مراسم تودیع و معارفه دادستان نظامی گلستان اشاره کرد و گفت: محمودی در طول ۱۵ سال سابقه قضاوت در استان های سیستان بلوچستان، خراسان جنوبی و غیره دارند و در چند ناحیه خدمت کردند.

,

وی ضمن قدردانی از تلاش های محمودی بیان کرد: وی به عنوان معاون قضایی استان مازندران خدمت خود را ادامه خواهد داد.

,

این مقام مسئول افزود: یزدان سالخورده نیز ۱۶ سال سابقه قضایی دارند و در استان های خوزستان و  تهران و چند ناحیه خدمت کردند و انسانی متدین و خوش برخورد هستند.

,

, ,

امینت قابل قبولی در گلستان داریم

, امینت قابل قبولی در گلستان داریم,

فاضل دادگر بابیان اینکه امنیت قابل قبولی در گلستان داریم، گفت: بسیاری از مشکلات ما زیر چتر امنیت گم شده و این مهم به واسطه حضور نیروهای مسلح مقتدر است.

,

سردار محمدسعید فاضل دادگر  نیز صبح امروز در آیین تودیع و معارفه دادستان نظامی نیروهای مسلح استان گلستان اظهار کرد:  پازل امنیتی کشور نیروهای مسلح با اقتدار پای کار انقلاب خواهند بود.

,

فرمانده انتظامی استان گلستان ادامه داد:  امروز در محیط پیچیده گلستان امنیت قابل قبولی با شرایط خاصی  در استان شاهد هستیم و از خدا می خواهیم که توفیق آبروداری برای این نظام را به ما اعطا کند.

,

دادگر گفت: به مجموعه قضایی نیروهای مسلح تبریک عرض می کنم که با تاثیرگیری از الزامات اجتماعی با رویکرد پیشگیرانه حکیمانه گام برداشتند.

,

وی بیان کرد: بازوان پرتوان نیروهای مسلح در کنار ولایت است و بسیاری از مشکلات ما زیر چتر امنیت گم شده و این مهم به دلیل حضور نیروهای مسلح است.

,

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح باید پشتیبانی قوی در دستگاه قضایی نیروهای مسلح داشته باشند و این مهم رقم خورده است.

,

وی به سیر نزولی جرائم در بین نیروهای مسلح اشاره کرد و گفت: رفتارهای دوستان ما در دستگاه قضایی نیروهای مسلح استان بی نظیر است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه