اخبار داغ

مدیر کل بیمه سلامت استان کرمانشاه:

بیش از ۸۴ هزار کرمانشاهی تحت پوشش بیمه همگانی قرار گرفتند

بیش از ۸۴ هزار کرمانشاهی تحت پوشش بیمه همگانی قرار گرفتند
امید قادری گفت: تا کنون در استان کرمانشاه ۸۴ هزار و ۷۰۰ نفر که فاقد هرگونه پوشش بیمه ای بودند یا جزو دهک های اول تا سوم بودند تحت پوشش قرار گرفتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امید قادری در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، با اشاره به اجرای طرح بیمه سلامت همگانی، اظهار داشت: این طرح یکی از برنامه های توسعه نظام سلامت و در راستای فرامین مقام معظم رهبری در حمایت و توانمندسازی افراد فاقد بیمه سلامت است که با اجرای آن برای ساکنین محلات کم‌برخوردار دفترچه درمانی سلامت رایگان صادر و این افراد از خدمات بیمه سلامت بهره مند می شوند.

مدیر کل بیمه سلامت استان کرمانشاه افزود: بر اساس این طرح افراد فاقد بیمه پایه سه دهک پایین درآمدی، به صورت رایگان و بدون پرداخت حق بیمه تحت پوشش قرار می‌گیرند.

وی خاطر نشان کرد: پوشش بیمه سلامت همگانی در سراسر کشور ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر را تحت پوشش قرار می دهد که تا کنون در استان کرمانشاه ۸۴ هزار و ۷۰۰ نفر که فاقد هرگونه پوشش بیمه ای بودند یا جزو دهک های اول تا سوم بودند تحت پوشش قرار گرفتند.

قادری گفت: مابقی افراد از اول خرداد ماه سال‌جاری با مراجعه به دفاتر پیشخوان طرف قرار داد اداره کل بیمه سلامت که در شهر کرمانشاه ۹ دفتر و در سراسر استان ۳۲ دفتر هستند، مراجعه کنند.

وی بیان داشت: به تمام مراکز درمانی و بیمارستانها نیز اعلام کردیم که اگر فردی فاقد هر گونه پوشش بیمه ای باشد جهت تحت پوشش قرار گرفتن آنها اقدام کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

 

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه