اخبار داغ

برگزاری نشست هیات رئیسه و اجرایی کمیته ملی پارالمپیک با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی

برگزاری نشست هیات رئیسه و اجرایی کمیته ملی پارالمپیک با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی
نشست هیات رئیسه و اجرایی کمیته ملی پارالمپیک با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یکصد و نود و چهارمین نشست هیات رئیسه و اجرایی کمیته ملی پارالمپیک به ریاست محمود خسروی وفا رییس کمیته ملی پارالمپیک  و با حضور راستنینه و یزدی خواه به عنوان نمایندگان ناظر مجلس شورای اسلامی در کمیته و اعضای هیات اجرایی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در این جلسه که در تالار تازه تاسیس پارالمپیک برگزار گردید، مصوبات آخرین نشست ستاد هانگژو مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت و کلیه موارد به تایید و تصویب رسید.
,
 
,
احمد راستینه، رییس کمیته ورزش مجلس شورای اسلامی با استناد به عملکرد کمیته ملی پارالمپیک اظهار داشت: اطمینان کامل به کمیته داریم و توجه به موضوعات مختلف ورزشی، فرهنگی و مالی در این کمیته بسیار خوب است. آیین نامه اجرایی قانون وزارت ورزش در حال تدوین و ارسال به دولت برای تصویب است و همینطور لایحه جامع باشگاه داری نیز آماده شده که لازم است مجموعه پارالمپیک و فدراسیون های جانبازان و معلولین و دیگر تشکیلات، بررسی نهایی را به عمل آورند تا مورد یا نکته ای مغفول نماند.
,
 
,
سید علی یزدیخواه، دیگر نماینده ناظر مجلس شورای اسلامی در کمیته ملی پارالمپیک نیز افتتاح تالار پارالمپیک را تبریک گفت و از زحمات مجموعه پارالمپیک تشکر کرد.  وی پیشنهاد برگزاری جام شهید سلیمانی را ارائه کرد که با استقبال مواجه شد. 
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه