اخبار داغ

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه لرستان:

اتحاد و حرکت در مسیر ولایت دشمن را به عقب رانده است/ فتح خرمشهر، الگویی برای رفتار جهادی ما است

اتحاد و حرکت در مسیر ولایت دشمن را به عقب رانده است/ فتح خرمشهر، الگویی برای رفتار جهادی ما است
حجت الاسلام درویشی گفت: اتحاد و حرکت در مسیر ولایت دشمن را به عقب رانده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، حجت الاسلام علی درویشی عصر امروز با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: رزمندگان اسلام در روزهای دفاع مقدس با شجاعت برای آزادسازی خرمشهر برخاستند و با تلاش و مجاهدت توانستند خرمشهر را آزاد کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: شهدا با اهدای جان خود استقلال و تمامیت ارضی را تثبیت کردند و با رشادت و از جان گذشتگی اجازه ندادند وجبی از خاک وطن به دست دشمن بیفتدو این مهم درس بزگ و عبرتی برای نسل جوان است.

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه لرستان با اشاره به عملیات بیت المقدس، گفت: یکی از عملیات های دفاع مقدس بیت المقدس بود که در این عملیات رزمندگان برای آزادسازی خرمشهر جان خود را تقدیم کردند و با روحیه خدایی و معنوی ایستادند.

,

حجت الاسلام درویشی بیان کرد: آنچه که در دوران دفاع مقدس سبب پیروزی شد این بود که قدرت اتحاد و حرکت در مسیر ولایت، هر دشمنی را از پای درمی آورد و این رمز مهم آزادسازی خرمشهر بود و همانگونه که با حرکت در مسیر ولایت خرمشهر آزاد شد، دشمن در حوزه های اقتصادی و فرهنگی و یا سایر عرصه ها نیز شکست می خورد و فتح خرمشهر، الگویی برای رفتار جهادی ما است.

,

وی خاطر نشان کرد: اگر رئیس جمهور فرمان اصلاح اقتصادی را می دهد در واقع همان حرکت جهادی در این مقطع است، زمانی برای فتح خرمشهر و امروز برای اقتصاد اینگونه اقدام می شود، در واقع امروز شکل بمباران ها عوض شده و با ایستادگی و اتحاد دشمن مایوس می شود.

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه لرستان تصریح کرد: در هیچ مقطعی نباید از دشمن غافل شد چرا که دشمن گاهی با نقاب و سلاح پنهان به میدان می آید، اگرچه در مقاطعی قراردادهایی با غرب بسته شده و برجام هایی به میان آمده اما دشمن، دشمنی خود را کرده و کوتاه نیامده است، در مجموع دشمن زمانی کوتاه می آید که اراده ما را می بیند.

,

حجت الاسلام درویشی گفت: پیام بزرگ سوم خرداد این است که اگر قرار بود تسلیم شویم باید در همان زمان سقوط خرمشهر تسلیم می شدیم اما ملت ایران ایستاد و خرمشهر با خون شهدا آزاد شد و امروز به برکت خون شهدا، ایران از عظمت و اقتدار بالایی برخوردار است و بزرگترین خدمت شهید سلیمانی این بود که محور مقاومت را ایجاد نمود.

,

وی اظهار داشت: امروز محور مقاومت قوی تر از هر زمانی در میدان نبرد با دشمن حضور دارد و این ایستادگی در برابر دشمن، آنها را نابود می کند.

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه لرستان با اشاره به چهار هزار شهید روحانی کشور افزود: فردا کنگره چهار هزار شهید روحانی برگزار می شود و در طول تاریخ، روحانیون در مقابل ستمگران ایستاده اند و روحانیت با تاسی از امام حسین(ع) و تحصیل در مکتب امام صادق(ع) در این مسیر حرکت می کنند.

,

حجت الاسلام درویشی خاطرنشان کرد: لرستان ۵۴ شهید روحانی دارد و تجلیل و گرامیداشت مقام شهدای روحانیت در واقع تجلیل از همه فضیلت هاست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه