اخبار داغ

ذوالنوری:

برخی از همراهان دیروز امام پرچمدار تحریف مکتب او هستند/ عراقچی گفت عدم امضای توافقنامه وین باعث جنگ می شود!

برخی از همراهان دیروز امام پرچمدار تحریف مکتب او هستند/ عراقچی گفت عدم امضای توافقنامه وین باعث جنگ می شود!
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه امام خمینی اهل سازش نبود و معتقد به رسیدگی به مستضعفین و مقابله با مفاسد بود، گفت: امروزه جریانات متفاوتی توسط استکبار ساماندهی شده که یا شخصیت امام را تخریب کنند یا شخصیت و مکتب وی را تحریف کنند که در عملیات تحریف کسانی پرچمدار هستند که زمانی کنار امام بودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی، حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری پیش از ظهر شنبه در مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در مصلی رشت با اشاره به ویژگی های شخصیتی امام گفت: امام خمینی خداترس و وجودی الهی داشت و حتی نسبت به مکروهاتی که اطرافیان وی انجام می دادند حساسیت داشت و به سبب برخورداری از این ویژگی ها توانست انقلابی را رهبری کند که معادلات دنیا را به هم زد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی, ،,

امام خمینی در برابر هیچ کسی کرنش نکرد

, امام خمینی در برابر هیچ کسی کرنش نکرد, امام خمینی در برابر هیچ کسی کرنش نکرد,

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه امام پیرو مکتب امام صادق بود و مسیر رشد در این راه به روی همه انسان ها باز است تصریح کرد: امام خمینی در برابر هیچ کسی کرنش نکرد و پای اعتقادات خود ایستاد و طوفان های سهمگین حوادث شخصیت از کوه استوارتر امام را نلرزاند.

,

ذوالنوری با بیان اینکه امام خمینی اهل سازش نبود و معتقد به رسیدگی به مستضعفین و مقابله با مفاسد بود تصریح کرد: امروزه جریانات متفاوتی توسط استکبار ساماندهی شده که یا شخصیت امام را تخریب کنند یا شخصیت و مکتب وی را تحریف کنند که در عملیات تحریف کسانی پرچمدار هستند که زمانی کنار امام بودند.

,

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه عده ای با هجمه به جایگاه ولایت درصدد تخریب مکتب امام و جایگاه ولی فقیه هستند گفت: شرایط امروز اداره کشور از زمان حضرت امام پیچیده تر و سخت تر است همانطور که شرایط زمان امام علی سخت تر از شرایط زمان پیامبر بود.

,

وی ادامه داد: مسئولانی که در این ۴۰ سال نسبت به فرامین امام و رهبری که مانند خورشید درخشان است بی تفاوت بودند و از آن سرپیچی کردند هیچ جوابی در قیامت ندارند.

,

ذالنوری با بیان اینکه اگر سالی سه درصد از وابستگی اقتصاد و بودجه به نفت کم می‌شد، با تحریم نفت تن و بدن مردم و اقتصاد کشور نمی لرزید بیان کرد: هر مسئولی که از فرامین رهبری کوتاهی کرده در آتش غصب الهی می‌سوزد و این گناه با توبه قابل بخشش نیست.

,

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: خانواده هایی که از هم می پاشد و فرزندانی که سو تغذیه می گیرند و جوانانی که خودکشی می کنند و ناامید هستند ماحصل نتیجه سرپیچی مسئولان از فرامین رهبری است و خداوند بابت این کوتاهی از ما نمی گذرد.

,

وی با اشاره به بدهی دولت قبل بیان کرد: ارتباط ما با منطقه به دلیل عملکرد دولت قبلی قطع شده است البته نمی توانیم بگوییم که همه این جریانات ناخواسته رخ داده است.

,

عراقچی گفت عدم امضای توافقنامه وین باعث جنگ می شود

, عراقچی گفت عدم امضای توافقنامه وین باعث جنگ می شود, عراقچی گفت عدم امضای توافقنامه وین باعث جنگ می شود,

ذالنوری با اشاره به اینکه برخی می خواهند نظام اسلامی را ناکارآمد جلوه دهند در حالی که مشکلات ناشی از فاصله ما با آرمان های انقلاب است افزود: امروز اگر دور کشور دیوار بکشند کسی از گرسنگی نمی میرد زیرا تولید داخلی نسبت به قبل از انقلاب فرق کرده اما مردم قدرت خرید ندارند و این مشکلات نیز به دلیل بی عرضگی و عدول از روحیه بسیجی و انقلابی و دنیازدگی است.

,

وی با اشاره به صحبت های عراقچی مبنی بر اینکه عدم امضای توافقنامه وین در دولت روحانی موجب جنگ می شود و کار به دولت رئیسی نمی کشد عنوان کرد: اگر می بینیم جنگی رخ نداده به دلیل آن است که دست دولت فعلی پر بوده و دشمن می‌داند توان اجرایی و حرف برای گفتن داریم لذا جنگی رخ نداد.

,

مقام معظم رهبری تنها پرچمدار مکتب امام است

, مقام معظم رهبری تنها پرچمدار مکتب امام است, مقام معظم رهبری تنها پرچمدار مکتب امام است,

ذالنوری با بیان اینکه موفقیت های حوزه نظامی به سبب آن است که دولت ها در این حوزه دخیل نبوده و ارتباط با ولایت داشت گفت: حوزه نظامی مرتبط با آقازاده ها و فیش های حقوق نجومی و رانت و دنیاگرایی نبود.

,

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه باید دهان کسانی که مشکلات را به گردن انقلابیون می اندازند، گل گرفت افزود: امروز نیازمند احیای مکتب امام و تبعیت از رهبری هستیم زیرا مقام معظم رهبری تنها پرچمدار مکتب امام است.

,

متروپل آبادان با زد و بند رخ داده در دولت روحانی اتفاق افتاد

, متروپل آبادان با زد و بند رخ داده در دولت روحانی اتفاق افتاد, متروپل آبادان با زد و بند رخ داده در دولت روحانی اتفاق افتاد,

وی با اشاره به اینکه حادثه متروپل آبادان با زد و بند رخ داده در دولت روحانی اتفاق افتاد خاطرنشان کرد: رئیسی بعد از سفر استانی خود بلافاصله به آبادان رفت؛ این دولت انقلابی است یا دولتی که وزرایش برای ملاقات با رئیس جمهورش باید چند ماه منتظر می ماندند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه