اخبار داغ

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس:

مصالح ملی در طرح شفافیت سه قوا دیده شود

مصالح ملی در طرح شفافیت سه قوا دیده شود
غلامرضا منتظری در خصوص طرح شفافیت سه قوا گفت: مصالح ملی کشور باید در این طرح دیده شود و نظر نمایندگان محترم در این طرح باید رقم بخورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا منتظری در گفت‌وگو با گلستان ما به طرح شفافیت سه قوا اشاره کرد و گفت: کلیت این طرح در مجلس تصویب شده است و در کمیسیون تخصصی در خصوص این طرح بحث و تبادل نظر می شود و مجدد به صحن خواهد آمد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: کمیسیون مربوطه قطعا باید به صورت تخصصی این بررسی را انجام دهد، شفافیت به این معنی نیست که مصالح ملی کشور نادیده گرفته شود.

,

منتظری بیان کرد: مصالح ملی کشور باید در این طرح دیده شود و نظر نمایندگان محترم در این طرح باید رقم بخورد و باید در کمیسیون های تخصصی چکش کاری بیشتری شود.

,

 تلاش برای تغییر تعرفه های برق در گلستان

,  تلاش برای تغییر تعرفه های برق در گلستان,

وی در ادامه گفت: پیرو خرید تضمینی گندم و کلزا با معاون اول رئیس جمهور و وزیر جهاد کشاورزی صحبتی شکل گرفت و بیان کردیم که کشاورزان از این وضعیت ناراضی هستند و وزیر محترم دستور دادند که هر چه زودتر پرداخت ها انجام شود.

,

نماینده مردم گرگان و آق قلا مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی دیگر از موضوعاتی که پیگیری شد بحث جذب نیروهای موسسه کاسپین در استان گلستان و دیگر نقاط کشور است و با رئیس بانک مرکزی صحبت کردیم و همه افرادی که در این موسسه شاغل بودند کار جذب آنها در یک پرسه زمانی انجام می شود.

,

منتظری یادآور شد: مکاتبه ای با رئیس بانک مرکزی و معاون وی در خصوص نیروهای مستعفی این موسسه انجام شد و یک گروه مشغول به کار بودند کار جذب آنها انجام می شود ولی در خصوص این گروه تصمیم جذی انجام نشد.

,

وی افزود: مکاتبه ای با وزیر نیرو در خصوص بحث تعرفه های برق شکل گرفت و دیداری نیز مجمع نمایندگان به همراه استاندار با وزیر نیرو داشتند و بنا شد در خصوص تعرفه گرمسیری برق بررسی مجددی شکل بگیرد و اگر آن استانداردها وجود داشته باشد تغییر را اعلام کنند.

,

این مقام مسئول افزود: انتظارات مردم از دولت بسیار بلا است و دولت باید شفاف و روش برنامه کوتاه مدت و اورژانسی خود و همچنین بلند مدت برای کنترل قیمت ها و ثبات بازار هرچه زودتر اعلام کند و مردمی که ولی نعمت ما هستند و در همه عرصه ها استواری خود را نشان دادند بیش از این رنجش نداشته باشند.

,

منتظری بیان کرد: باید کالابرگ هرچه زودتر تعیین تکلیف شود و قطعا این اقدام باعث خروج از این لجام گسیختگی بازار می شود، جلسه ای با وزرای کشاورزی، تعاون و بانک مرکزی شکل گرفت و نمایندگان صدای مردم بودند و نگرانی خود را ابراز کردند و انتظار دارند مسئولان به صورت عملی و کاربردی آستین همت را بلا بزنند.

,

وی افزود: باید بپذیریم دولت تلاش خود را انجام می دهد ولی این گرانی ها پذیرفتنی نیست و باید به صورت کارشناسی کشور را از این وضعیت نجات دهیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه