اخبار داغ

جانشین فرمانده سپاه عاشورا مطرح کرد:

نقش اساتید دانشگاهی در تشدیح جهاد تبیین/توان نظامی ایران مدیون جوانان دانشگاهی است

نقش اساتید دانشگاهی در تشدیح جهاد تبیین/توان نظامی ایران مدیون جوانان دانشگاهی است
گلمحمدزاده گفت:توان نظامی ما مدیون جوانان دانشگاهی است که امروز زیردریایی و پالایشگاه ستاره خلیج فارس ساخته‌اند و ما باید در جهاد تبیین این مسائل را بگوییم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، سرهنگ الیاس گلمحمدزاده بعد از ظهر امروز در جمع اساتید دانشگاه تبریز به مناسبت روز بسیج اساتید و سالروز شهادت شهید چمران اظهار داشت: این آیه قرآنی است که در مقابل دشمن سرخم نکنیم و می‌بینید که هرجایی محکم ایستاده‌ایم، دشمن عقب نشینی کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی ادامه داد: چه کسی باور می‌کرد روزی کشتی‌های ما از اینجا به ونزوئلا بروند؟من به عنوان پاسدار انقلاب سال گذشته در تنگه هرمز و جزیره قشم در مرکز کنترل خلیج فارس بودم و جوانی که زیر دست شما در دانشگاه‌ها تربیت شده آنجا نشسته و هرکشتی که بخواهد از آنجا رد شود باید به او اعلام وضعیت کند.

,

جانشین فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به قدرت کشور در آب‌های خلیج فارس گفت: این موضوع که ما به چند کشور اجازه عبور از تنگه را نمی‌دهیم و مجبور هستند به مسیرهایی بروند که ترس از برخورد با سکو دارند، مگر کم چیزی است؟امروز کشورهایی که در کنار آمریکا هستند به اقتدار فرزندان جمهوری اسلامی پی بردند.

,

وی ادامه داد: دشمن به دنبال این است که امید مردم را از بین ببرند؛ اما امروز دشمن دست روی کدام موضوعات می‌گذارد تا مردم ما را ناامید کند؟

,

گلمحمدزاده تصریح کرد: هجمه به امام (ره) به عنوان بنیانگذار انقلاب، هجمه به ولایت فقیه، تطهیر رژیم گذشته، تحقیر دستاوردهای انقلاب اسلامی، حمله به دکترین مقاومت و استکبارستیزی از جمله نقشه‌های دشمن است.

,

وی ادامه داد: دشمن به دنبال دلیل حضور جمهووی اسلامی در سوریه است اما دلیل حضور خود آنان دو کشورهای منطقه چیست؟دکترین مقاومت باعث شکست هژمونی آمریکا در منطقه است و حالا به وضعیتی مانده‌اند که به اوکراین اعلام می‌کنند به دنبال مذاکره با روسیه باشند.

,

گلمحمدزاده با اشاره هجمه دشمن برای زیرسوال بردن آزادی و حقوق انسانی در کشور گفت: بیشترین نقض کننده حقوق بشر اینها هستند اما همیشه این چماق را برداشته‌اند تا هرکسی که علیه آنها ایستاد را با این چماق سرکوب کنند. دانشگاه‌ها و اساتید ما باید در این حوزه روشنگری و دفاع کنند.

,

وی ادامه داد: بحث متهم کردن نظام به فساد دیگر موضوع دشمن است اما ایا این فساد مربوط به کل نظام است؟ اگر بررسی کنید همه کسانی هم که به این فساد افتادند دیدگاهشان غربی است و به غرب تمایل دارند. نیروی انقلابی متعهد به امام و شهدا آیا فساد می‌کند؟البته که باید همین فساد هم نباشد و با آن مبارزه کنیم.

,

جانشین فرمانده سپاه عاشورا ابراز داشت: دشمن امروز به شدت دنبال این است که به توان دفاعی کشور حمله کند زیرا توان دفاعی کشور نقطه قوت نظام جمهوری اسلامی است و به گونه‌ای شده که در فکر دشمن ذره‌ای نگاه چپ به کشورمان نمی‌گذرد.

,

وی ادامه داد: این توان نظامی هم مدیون جوانان دانشگاهی است که امروز زیردریایی و پالایشگاه ستاره خلیج فارس ساخته‌اند و ما باید در جهاد تبیین این مسائل را بگوییم. ما کار سازمانی نمی‌خواهیم بلکه باید تک تک اساتید ما و نیروهای انقلاب جهاد تبیین انجام دهند.

,

گلمحمدزاده با اشاره به نقش اساتید در جهاد تبیین گفت: متاسفانه با تاریخ کشور و انقلاب جوانان ما آشنا نیستند و شما اساتید باید دانشجویان را با تاریخ کشور و انقلاب آشنا کنید تا بیگانه با تاریخمان نباشند. ما به دانشگاه تبریز افتخار می‌کنیم که فرماندهان لشکر عاشورا را تربیت کرده و از اولین دانشگاهایی بود که راهیان نور را کلید زده است.

,

وی ادامه داد: اساتید انقلابی ما از همین دانشگاه باید در پست‌های کلیدی قرار بگیرند و مدیران انقلابی از میان همین اساتید به کمک دولت آقای رئیسی بروند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه