اخبار داغ

کاهش پرواز و افزایش قیمت بلیط تبریز-تهران به کجا رسید؟

کاهش پرواز و افزایش قیمت بلیط تبریز-تهران به کجا رسید؟
ماجرای کاهش پروازهای تبریز-تهران و افزایش قیمت بلیط مسافران را کلافه کرده هرچند مسئولین فرودگاه خبر از افزایش پروازها می‌دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در هفته‌های گذشته خبری در پایگاه خبری آناج منتشر شد مبنی بر کاهش پروازهای تبریز-تهران و افزایش قیمت بلیط‌ این مسیر پروازی توسط یک شرکت هواپیمایی که این خبر در رسانه‌های استان هم انعکاس پیدا کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

با گذشت نزدیک به یک ماه از انتشار این خبر همچنان مسافران از نبود بلیط و قیمت‌های نجومی آن گله‌مند هستند و ظاهرا خبری از حل مساله نیست.

,

آذری، مدیرکل فرودگاه‌های استان در خصوص افزایش قیمت بلیط های تبریز-تهران اظهار داشت: فقط یک هواپیمای جت که سرویس متفاوتی را به مسافران ارائه می‌دهد؛ مثلا از CIP فرودگاه مهرآباد و تبربز استفاده می‌کنند و خدمات متفاوتی دارند و به اصطلاح بیزینس نامیده می‌شوند، قیمت بالاتری دارد.

,

وی در خصوص کاهش پروازهای تبریز-تهران عنوان کرد: اگر بخواهیم مقایسه‌ای بین تیرماه سال گذشته و امسال انجام دهیم پروازهای تهران ۳۰ تا ۴۰ درصد افزایش یافته است.

,

البته سازمان هواپیمایی هم به تازگی در اطلاعیه‌ای بدون اشاره به مسیرهای پرواز اعلام کرد که دو شرکت هواپیمایی بدون هماهنگی با ستاد تنظیم بازار نرخ بلیط‌های خود را افزایش داده‌اند که مطابق با ضوابط با آنها برخورد می‌شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه