اخبار داغ

تهاجم فرهنگی در خانواده‌های ایرانی رخنه کرده است/ افتتاح کافه حیوانات خانگی در تهران!

تهاجم فرهنگی در خانواده‌های ایرانی رخنه کرده است/ افتتاح کافه حیوانات خانگی در تهران!
کمبودهای عاطفی، غرب زدگی و تهاجم فرهنگی، موجب همزیستی انسان با حیوانات شده و نقش فرزندخواندگی را به حیوانات نسبت داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ دیروز خبری در رسانه ها توجه مخاطبان را به خود جلب کرد مبنی بر اینکه "کافه مخصوص حیوانات خانگی در پایتخت افتتاح شد."

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
کافه ای در شمال تهران افتتاح شده که میزبان حیوانات خانگی است. این کافه تصاویری از جشن تولد چند سگ و گربه روی صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است.
,
 
,
خبری که واکنش کابران را در فضای مجازی نیز به همراه داشت.
,
 
,
, ,
 
,
زنگ خطر جایگزینی سگ به جای فرزند در جامعه به صدا درآمده است
, زنگ خطر جایگزینی سگ به جای فرزند در جامعه به صدا درآمده است,
 
,
زهرا عزیزی مدرس دانشگاه در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: تهاجم فرهنگی توسط دشمنان غربی باعث شده تا به ریشه های اصلی فرهنگ در کشور ضربه هایی وارد شود و این موضوعی است که نهاد خانواده را با خطر روبرو کرده است.
,
 
,
وی با بیان اینکه سگ در خانواده های ایرانی یکی از بارزترین نمونه های فرهنگ غربی است، افزود: فرهنگ نگهداری از حیوان در خانه و خانواده در فرهنگ ایرانی- اسلامی جایگاهی ندارد.
,
 
,
عزیزی ادامه داد: مسئله اصلی زندگی سگ در خانه نیست، بلکه جایگزینی سگ به جای فرزند و روی آوردن به تک فرزندی در خانواده هاست.
,
 
,
این مدرس دانشگاه تصریح کرد: افتتاح کافه مخصوص حیوانات خانگی یعنی علنی کردن فرهنگ همگانی نگهداری حیوانات در خانواده و اهمیت قائل شدن برای حیوان است.
,
 
,
وی گفت: مسئولان و متولیان فرهنگی کشور باید جلوی این حرکت را بگیرند و با آن برخورد جدی داشته باشند.
,
 
,
, ,
 
,
عزیزی ادامه داد: این هجمه ها آهسته و به صورت موشکافانه در حال عادی شدن در جامعه اسلامی است و اگر امروز جلوی این ها را نگیریم در آینده حیوان محترم تر از انسان در جامعه تلقی خواهد شد.
,
 
,
این مدرس دانشگاه در خاتمه خاطرنشان کرد: فرهنگ ایرانی _ اسلامی بسیار غنی است اما چون ما نتوانستیم این فرهنگ را به آیندگان منتقل کنیم، دشمن درصدد تزریق فرهنگ غربی به نسل جوان ماست.
,
 
,
وقتی تهاجم فرهنگی ازسگ، همدم می سازد
, وقتی تهاجم فرهنگی ازسگ، همدم می سازد,
 
,
سحر ضیائی کارشناس مسائل اجتماعی در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: معاشرت سگ ها با انسان ها می تواند آثار زیان باری را بر روی ابعاد مختلف روانی و حتی جسمی برساند که از آن جمله می توان به انزوا و گوشه گیری اشاره کرد.
,
 
,
, ,
 
,
وی ادامه داد: اوج تهاجم فرهنگی زمانی است که غربی ها در شبکه های اجتماعی از آسیب های فرزندآوری و مزایای نگهداری از حیوانات سخن می گویند.
,
 
,
ضیائی افزود: راه اندازی کافه مخصوص حیوانات خانگی در تهران یعنی آب به آسیاب دشمن ریختن و علنی کردن فرهنگ غربی در کشور است.
,
 
,
این کارشناس با بیان اینکه سکوت در مقابل این اقدامات در کشور تایید کننده کار آنهاست، تصریح کرد: باید جلوی چنین اقداماتی در کشور به صورت جدی گرفته شود.
,
 
,
وی گفت: فرهنگ ایرانی قدمتی هزارساله دارد اما چون ما نتوانستیم این فرهنگ غنی را به نسل آینده منتقل کنیم، فرهنگ غربی در کشور پررنگ تر شده است.
,
 
,
ضیائی در خاتمه خاطرنشان کرد: هم زیستی مجردان با حیوانات در خانه در جامعه بسیار زیاد شده است، این افراد که به دنبال مدگرایی و زندگی مدرن به سبک غربی هستند، حتی از تشکیل خانواده نیز سر باز می زنند و سگ را به عنوان همدم دائمی خود انتخاب می کنند.
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه