اخبار داغ

قوانین، تمام راه‌های درآمدزایی برای فوتبال را بسته

جلالی: به مدیر باشگاه گفتند بازیکن را بگیر، بدهی برای مدیر بعدی می ماند!/ مدیری که ضرر بدهد، عین خیالش نیست

جلالی: به مدیر باشگاه گفتند بازیکن را بگیر، بدهی برای مدیر بعدی می ماند!/ مدیری که ضرر بدهد، عین خیالش نیست
مربی و پیشکسوت فوتبال گفت: به مدیر یک باشگاه گفتند بازیکن را بگیر، بدهی برای مدیر بعدی می ماند!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید جلالی مربی و پیشکسوت فوتبال درباره ضعف ساختار مالی باشگاه‌ها و راه حل آن اظهار داشت: ابتدا باید سازوکاری تهیه شود که سود و زیان باشگاه‌ها مشخص و آخرفصل تراز مالی بررسی و مدیری که تراز منفی دارد، برکنار شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: چون ما برای حساب و کتاب مالی قانونی نداریم، مدیری که ضرر بدهد عین خیالش نیست. من همین خاطره را در یک باشگاه بزرگ دارم که موقع نقل و انتقال؛ مدیر باشگاه بدلیل شرایط مالی، نمی توانست یک بازیکن را جذب کند اما از داخل همان باشگاه افرادی به وی گفتند باشگاه که بدهکار است شما این بازیکن را بگیر، بدهی باشگاه می‌ماند برای مدیر بعدی و او باید پرداخت کند و ما الان باید فقط به قهرمانی تیم‌ فکر کنیم.

,

جلالی در ادامه بیان گفت: تنها راه و سازوکار نیز همین‌ است و چون‌ متاسفانه جامعه ما یک جامعه آینده نگر نیست، علیرغم ۳۶ هزار مدرسه فوتبال چرخه تولید بازیکن خوب کم است؛ بنابراین برای بازیکن خوب پولهای کلان خرج‌ می شود و تنها راه جلوگیری از این مورد همان تراز مالی است که باید انجام شود.

,

جلالی درباره نقش دیگر ارگان‌ها گفت: مجلس؛ فدراسیون و همه ارگانها باید ورود کنند و باشگاه‌ها را مجاب کنند که این تراز مالی را انجام دهند.

,

وی که با رادیو ورزش گفتگو می کرد، در پایان درباره عدم خصوصی شدن باشگاه‌ها گفت: اگر‌ بخش خصوصی بخواهد وارد شود، قطعا با معیار اقتصادی وارد می‌شود و دنبال سود خود است اما قوانین از حق پخش تا تبلیغات؛ تمام راههای درآمد زا برای فوتبال را بسته است.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه