اخبار داغ

مشاور خانواده:

رفتار هیچکس پس از ازدواج تغییر نمی‌کند/ ضرورت شناخت دقیق قبل از شروع رابطه عاطفی

رفتار هیچکس پس از ازدواج تغییر نمی‌کند/ ضرورت شناخت دقیق قبل از شروع رابطه عاطفی
مبینا رحیمی گفت: متاسفانه یکی از تصورات اشتباه قبل از ازادواج تغییر طرف مقابل در زندگی است که معمولا اتفاق نمی‌افتد، زیرا بخش اعظمی از شخصیت فرد در خانواده خود شکل گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مبینا رحیمی مشاور خانواده با بیان اینکه زوجین با تصور تغییر یکدیگر وارد زندگی نشوند، در گفت‌وگو با خبرنگار "تیتریک"گفت: متاسفانه یکی از تصورات اشتباه قبل از ازادواج تغییر طرف مقابل در زندگی است که معمولا اتفاق نمی افتد، زیرا بخش اعظمی از شخصیت فرد در خانواده خود شکل گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مبینا رحیمی مشاور خانواده با بیان اینکه زوجین با تصور تغییر یکدیگر وارد زندگی نشوند، در گفت‌وگو با خبرنگار ", تیتریک, "گفت: متاسفانه یکی از تصورات اشتباه قبل از ازادواج تغییر طرف مقابل در زندگی است که معمولا اتفاق نمی افتد، زیرا بخش اعظمی از شخصیت فرد در خانواده خود شکل گرفته است.,
وی ادامه داد: برخی زوجین با این تصور اشتباه زندگی خود را آغاز می کنند اما در زندگی هر چقدر تلاش می کنند، فقط تنش‌ها زیاد می شود.
,
 
,
رحیمی افزود: زوجین باید همان چیزی که هستند را قبول کنند و به هیچ وجه در صدد تغییر یکدیگر نباشند بلکه تلاش کنند تا نواقص یکدیگر را با گذشت و صبوری بپوشانند.
,
 
,
وی گفت: اصل خلقت انسان بر اساس تفاوت است و چیزی جز تفاوت ها نیست که زندگی ما را زیبا و قشنگ می کند، بنابراین در خانواده به دنبال تغییر همدیگر نباشید و همان گونه که هستید در کنار هم با آرامش زندگی کنید.
,
 
,
این مشاور تصریح کرد: عشق و علاقه واقعی می تواند با آرامش و روزمرگی همراه باشد و مرحله دوم عشق، صمیمیت است و اصلا به معنای پایان عشق نیست.
,
 
,
وی گفت: زوجین باید قبل از آغاز زندگی مسئولیت ها را با همدیگر تقسیم کنند تا در زندگی مشترک دچار مشکل نشوند، زیرا برخی از زوج ها تصور می کنند وقتی وارد زندگی مشترک شدند باید در مورد تقسیم مسئولیت ها با همدیگر صحبت کنند و در آن شرایط دچار اختلاف و تنش می شوند.
,
 
,
رحیمی ادامه داد: زوجین قرار است که به طور میانگین ۵۰ سال با همدیگر زندگی کنند بنابراین باید شناخت دقیقی از همدیگر داشته باشند و بدون تعارف در مورد ریزترین مسائل زندگی با همدیگر صحبت کنند.
,
 
,
این مشاور بیان کرد: متاسفانه برخی از زوجین با تصورات اشتباه وارد زندگی مشترک می شوند و زندگی آنها با یک اختلاف نظر کوچک از هم می پاشد و این مهم نشان می دهد شناخت قبل از ازدواج به درستی محقق نشده است.
,
 
,
وی در خاتمه خاطرنشان کرد: زوجین باید قبل از اینکه وارد هرگونه رابطه عاطفی شوند در مورد جزئیات زندگی با یکدیگر صحبت کنند تا عاطفه درگیر واقعیت ها نشود و با چشم باز انتخاب کنند.
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه