اخبار داغ

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش خراسان شمالی:

۳۱ هزار دانش آموز خراسان شمالی کتاب سفارش ندادند/ آخرین مهلت ثبت نام ۱۰ شهریور

۳۱ هزار دانش آموز خراسان شمالی کتاب سفارش ندادند/ آخرین مهلت ثبت نام ۱۰ شهریور
حسین توکلی گفت: براساس آخرین آمار موجود در سال تحصیلی جدید در استان خراسان شمالی ۱۹۱ هزار دانش آموز تحصیل دارند که از این تعداد تاکنون ۱۶۰ هزار نفر ثبت سفارش کتاب را انجام داده و ۳۱ هزار دانش آموز خراسان شمالی کتاب سفارش ندادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین توکلی، معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک در بجنورد اظهار داشت: آخرین مهلت ثبت سفارش کتاب برای تمام مقاطع تحصیلی تا پایان ۱۰ شهریور ماه است.

وی ادامه داد: نکته قابل توجه این است که از مجموع ۱۹۱ هزار دانش آموزی که در سال تحصیلی جدید به مدارس خراسان شمالی می روند، تاکنون ۱۶۰ هزار نفر ثبت سفارش کتاب را انجام داده اند.

توکلی اضافه کرد: تاکنون ۳۱ هزار نفر از دانش آموزان استان اقدامی برای ثبت سفارش کتاب انجام نداده که بخش زیادی از این گروه مربوط به پایه های اول ابتدایی، هفتم و دهم در متوسطه اول و دوم هستند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: دانش آموزان از طریق مدارس برای ثبت سفارش اقدام کنند و بقیه مراحل را می توانند با ثبت در سامانه سیدا آموزش و پرورش انجام دهند.

وی یادآور شد: دانش آموزانی که ثبت سفارش کتابشان به بعد از تاریخ ۱۰ شهریور بماند، قطعا مراحل کار سخت تر و کتاب ها در اواسط یا اواخر مهر ماه به دستشان خواهد رسید.

توکلی بیان داشت: همچنین دانش آموزانی که ثبت سفارش کتاب را انجام داده اند اما تغییر رشته یا متغییر محل تحصیل داشته اند، نیز نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت شده پیش از ۱۰ شهریور ماه اقدام کنند.

این مقام مسئول گفت: تمام مدیران مدارس توجیه هستند که در روزهای پایانی رصد و پایش کنند تا اگر دانش آموزی به دلیل مشکلات مالی تاکنون نسبت به ثبت نام کتاب مدارس اقدام نکرده، با معرفی به کمیته امداد، مرکز خیریه، از دانش اموزان نیازمند حمایت می شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه