اخبار داغ

آیا تاریخ تکرار خواهد شد؟

خداحافظی نماینده فومن با مجلس شورای اسلامی+عکس

خداحافظی نماینده فومن با مجلس شورای اسلامی+عکس
یکی از تلخ ترین روزها برای هر نماینده و اطرافیانش خداحافظی کاندیدای مورد نظرشان با شور و حال روزهای نمایندگی و حضور در مجلس است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بهجت نیوز ؛ شهرستان فومن از ابتدا تاکنون نمایندگان مختلفی را روانه مجلس کرده است ؛ از جمله این افراد میتوان به ترتیب از مصطفی فومنی حائری ، سیدعباس صفوی کوهساره ، محمدحسین افتخاری ، محمدرضا شفیعی کاس احمدانی ، ناصر عاشوری قلعه رودخانی ، رسول جماعتی مالوانی ، علی میرزایی فلاح آبادی و… نام برد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهجت نیوز,

هر کدام از این هفت نفر مطمئنا روزهای شاد و تلخی را در دوره چهار ساله شان گذارانده اند. روزهایی که خاطرات بسیاری را هم برای خودشان و هم برای مردم رقم زده است اما به وقاع چیزی که شاید به واقع تا مدت ها در ذهن هر کدامشان به طور مداوم باقی مانده است ، روزی است که باید از مجلس خداحافظی کنند و صندلی ریاست را به نفر بعدی بسپارند.

,

در این میان اما یکی از این هفت نفر بیش از بقیه طعم این موضوع را چشیده است ؛ ناصر عاشوری با حضور سه باره در مجلس شورای اسلامی که هر بار به صورت یکی در میان بوده، مطمئنا خاطرات بیشتری را به یادگار بُرده است.

,

خاطراتی از جمله شکست در رقابت های انتخاباتی در مقابل رسول جماعتی و یا اتفاقات شب اعلام رای در رقابت های مجلس هشتم که بسیاری از فومنی ها آن شب را به خوبی در خاطر دارند.حال در این دور جدید رقابت ها باید ببینیم که ایا باز هم تاریخ تکرار خواهد شد و وی از ورود به صحن مجلس باز خواهد ماند یا خیر ؟!

, خاطراتی از جمله شکست در رقابت های انتخاباتی در مقابل رسول جماعتی و یا اتفاقات شب اعلام رای در رقابت های مجلس هشتم که بسیاری از فومنی ها آن شب را به خوبی در خاطر دارند.حال در این دور جدید رقابت ها باید ببینیم که ایا باز هم تاریخ تکرار خواهد شد و وی از ورود به صحن مجلس باز خواهد ماند یا خیر ؟!,

, ,

( تصویر آرشیوی مربوط به هفته نامه ۴دی / خداحافظی عاشوری با مجلس هفتم و شروع نمایندگی میرزایی)

, ( تصویر آرشیوی مربوط به هفته نامه ۴دی / خداحافظی عاشوری با مجلس هفتم و شروع نمایندگی میرزایی),

در هر صورت روزها و ماه ها و سال ها میگذرد و دیگر هیچ چیزی از نمایندگی برای هر فرد باقی نمی ماند ؛ جمله ای از بزرگان است که میفرمایند : هر کس منصوب شد به خدا ، عزت ، عظمت و شرافت پیدا می کند و کسی به مقامی در دنیا و آخرت نمی رسد مگر اینکه خودش را به خدا برساند . آنچه ما را از خدا دور می کند گناه است و آنچه ما را به خدا نزدیک می کند یاد خداست.

,

انتهای پیام/ج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه