اخبار داغ

بر اثر ترکیدگی لاستیک؛

یک دستگاه اتوبوس مسافربری طبس-تهران در گناباد دچار سانحه شد

یک دستگاه اتوبوس مسافربری طبس-تهران در گناباد دچار سانحه شد
ساعت 16:40 امروز یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از مسیر طبس به سمت تهران در حرکت بود، در حاشیه میدان جانبازان گناباد بر اثر ترکیدگی لاستیک دچار حریق شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ندای گناباد، ساعت 16:40 امروز یک دستگاه اتوبوس مسافربری در مسیر طبس به سمت تهران در حرکت بود، در حاشیه میدان جانبازان گناباد بر اسر ترکیدگی لاستیک دچار حریق شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای گناباد,

عباس غلامیان، اولین همشهری گنابادی که به صحنه حادثه رسیده بود، در این باره به خبرنگار ندای گناباد گفت: در فاصله 100 متری از محل حادثه بودم و صدای انفجار را شنیدم و فک کردم بمبی منفجر شده است و خود را فورا به محل حادثه رساندم و مشاهده نمودم که لاستیک جلوی اتوبوس سمت شاگرد دچار حریق شده است.

,

وی افزود: در ابتدا فک کردم اتوبوس خالی است اما وقتی مشاهده نمودم یک نفر از اتوبوس بیرون آمد، خود را فوراً به اتوبوس رسانده و با کمک چند تن از همشهریان گنابادی و شکستن شیشه های اتوبوس، مسافرین خود را به بیرون می اندختند و بنده آنها را از اتوبوس فاصله می دادم و نفر آخر که خود را پرت نمود پس از 30 ثانیه اتوبوس به کلای دچار حریق شد.

,

غلامیان ادامه داد: بعد از خاموش نمودن اتوبوس توسط آتش نشانی به داخل اتوبوس رفتم و از عدم وجود مسافر اطمینان خاطر حاصل نمودم و خوشبختانه هیچ شخصی دچار مصدومیت شدیدی نشد.

,

راننده این اتوبوس نیز در خصوص علت آتش سوزی به خبرنگار ما گفت: با توجه به اینکه لاستیک ها دارای سیم است، پس از ترکیدگی لاستیک جرقه ایجاد شده و به منبع سوخت اتوبوس منتقل و سبب آتش گرفتن ماشین شد و درهای ماشین باز بودند اما به دلیل اینکه مسافرین زیاد بودند، مسافرین خود را از شیشه ها به بیرون می انداختند.

,

یکی دیگر از شهروندان گنابادی نیز در این باره به خبرنگار ما گفت: به دلیل شعله ورشدن آتش، درب های اتوبوس قفل شده و پس از تلاش های زیاد برای بازنمودن درب ها، به ناچار شیشه های ماشین را شکستیم تا مسافرین خود را به بیرون پرت نمایند.

,

وی ادامه داد: در این حادثه اورژانس 115 و 110 سریعاً در محل حادثه حضور پیدا نمودند و آتش نشانی با تاخیر به محل حادثه رسید.

,

گفتنی است مسئولین ذی ربط هرگونه پاسخگویی در این خصوص را به پس از بررسی کامل صانحه موکول نمودند.

,

انتهای پیام/رض

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه