اخبار داغ

صحرایی در پنجمین دوره مجمع عالی بسیج دانش‌آموزی؛

دانش‌آموزان با روحیه بسیجی، مسؤولیت‌پذیرتر هستند

دانش‌آموزان با روحیه بسیجی، مسؤولیت‌پذیرتر هستند
وزیر آموزش و پرورش در رویداد مجمع عالی بسیج دانش‌آموزی گفت: دانش‌آموزانی که روحیه بسیجی دارند مسؤولیت پذیرتر بوده و از خود گذشته هستند.

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا؛ پنجمین دوره مجمع عالی بسیج دانش‌آموزی با حضور بیش از ۳۲۰ دانش‌آموز نخبه بسیجی امروز چهارشنبه ۸ آذرماه ۱۴۰۲ در اردوگاه باهنر تهران با حضور سردار باستان رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور و سخنرانی ویدئوکنفرانسی آقای صحرایی وزیر آموزش‌وپرورش برگزار شد.

رضامراد صحرایی وزیر آموزش‌وپرورش امروز در همایش بسیج دانش‌‌آموزی، اظهار کرد: تلاش می‌کنیم تا دانش‌آموزان باروحیه بسیجی واقعی تربیت شوند. رهبر انقلاب امروز سخنانی داشتند که بسیجیان بیش از هر فرد دیگری  مخاطب آن هستند.

وی مطرح کرد: دانش‌آموزانی که روحیه بسیجی دارند مسئولیت‌پذیرتر بوده و ازخودگذشته هستند؛ یعنی به خود سختی می‌دهند تا دیگران در راحتی به سر ببرند.

وزیر آموزش‌وپرورش بیان کرد: تمام اهداف انقلابی در بسیج جمع است و بسیج در تمام ساحت‌های جامعه فعال است.
صحرایی ادامه داد: رهبر انقلاب به جمله‌ای از سند تحول بنیادین اشاره داشتند که جهانی اندیش و وطن‌دوست باشید، حب وطن نشان‌دهنده ایمان است.

وزیر آموزش‌وپرورش متذکر شد: بسیج مکتبی‌ترین و انقلابی‌ترین نیروی جهان است و به هر کجا وارد شده با موفقیت همراه بوده است و فرد بسیجی عاشق و دلباخته به مفاهیم اصلی انقلاب است.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه